💙دخترک آبی💙

سلام من انیکا هستم که سایت دخترک آبی را اداره می کنم و تازه کار هستم ،در این سایت چیز های جالبی را خواهید دید 💙

💙دخترک آبی💙

سلام من انیکا هستم که سایت دخترک آبی را اداره می کنم و تازه کار هستم ،در این سایت چیز های جالبی را خواهید دید 💙

سلام ، این سایت فقط ٢ تا قانون داره اولیش ورود پسر ها ممنوع ، دومیش *باید*نظر بدین و تمام!!!امیدوارم لذت برده باشید در این سایت همه چیز میتوانید ببینید💙💙💙

حیوانات ناز در نوجوانی

پنجشنبه, ۵ آذر ۱۳۹۴، ۰۴:۵۰ ب.ظ
خیی یلی نازن❤️😋

ناز
ناز
ناز
ناز
ناز
ناز

امیدوارم خوشتون اومده باشه 🌈
۹۴/۰۹/۰۵ موافقین ۱ مخالفین ۰
انیکا عابد

نظرات  (۴)

۰۵ آذر ۹۴ ، ۱۶:۵۹ الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم
چقدر خوشگگگگگگگگل هستن!!!
۰۵ آذر ۹۴ ، ۱۷:۰۱ الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم
قوانین سایتتو نخوندم ! نوشته بودی ورود پسر ها ممنوع ! و اینکه باید نظر بدیم ! خب من که اومدم تو چون قانون وبتو نمیدونستم ... نظر دادم چون جزو قوانینت هست...

سلام وب قشنگی داری به منم سر بزن

سلام عزیزم واقعا خیلی خیلی ناز هستند راستی گفتید که تازه کار هستید امیدوارم که توی کارتون موفق باشید💖

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی